Arkhaios
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pelaajien esittelyt

3 posters

Siirry alas

Pelaajien esittelyt Empty Pelaajien esittelyt

Viesti  Banaanimuhennos Pe Elo 28 2009, 16:59

Kuten otsikkokin kertoo, tänne jokainen on tervetullut kertomaan itsestään sen verran kuin haluaa. Taidanpa itse aloittaa:

**

Olen ruskeahiuksinen, vuonna 1990 syntynyt naishenkilö Helsingistä. Netissä minut tunnetaan Banaanimuhennoksena eri lyhennöksineen, oikea nimeni on Mirva. Kirjoitin keväällä ylioppilaaksi ja ensi viikolla alkaa opiskelu Lahden amk:ssa, ympäristöteknologia ja miljöösuunnittelun sv. Entisiä harrastuksiani, kuten ratsastusta, fudista ja pianonsoittoa, olen joutunut karsimaan, mutta uudeksi rakkaaksi vapaa-ajan viettotavaksi on tullut miekkailulaji kendo (lähtöisin japanilaisesta samuraiperinteestä). Ja toki minua näkee netissäkin.

Ja nyt kun pari faktaa on listattu, yritän hieman valottaa luonnettani, mikä ei olekaan yhtä helppo tehtävä, liian vähän itsetutkiskelua?. Pidän ihmisistä ja jutustelusta, vaikka en olekaan aina ensimmäisenä aloittamassa keskustelua. Luulisin olevani myös päättäväinen, ainakin kun kyse on vain itsestäni. Myös perfektionistin vikaa on, jos koulukiireet yms. ei paina, niin toki keksin kaikkea puuhaa aivan itse. Eräs huono puoli on se, että en osaa pitää tarpeeksi jämäkästi puoliani, jos jokin asia harmittaa. Enemminkin mutisen itsekseni jossain nurkassa. Kyllähän näitä lisääkin keksisi, mutta ne taidankin jättää arvailun varaan…

Yritän parhaani mukaan pitää mielikuvitukseni (sen mitä siitä on jäljellä) elossa, parhaiten siinä auttavat piirtely ja tietenkin roolipelaaminen. Olen harrastanut sitä enemmän tai vähemmän aktiivisesti vuodesta 2005 alkaen, ja noin vuosi sitten oman ropen perustaminen alkoi ajatuksena kiehtoa niin paljon, että ryhdyin pikkuhiljaa toimeen. Arkhaios tosiaan valmistui melko hitaasti, kiitos täysin olemattoman koodaustaitoni ja sen, että kiinnostus Kreikkaan heräsi vasta pelin perustamisen yhteydessä. Tosin lomamatkalla Kreetalle taitaa olla osuutensa asiaan…
Nykyään yritän olla vähemmän kriittinen oman pelaamiseni suhteen, jotta siitä ei menetä intoa. Onhan harrastusten tarkoitus tuoda jotain mukavaa elämään, ei stressiä.

Nykyään minut tavoittaa Arkhaioksen lisäksi parhaiten seuraavista paikoista:
Fenyan
mivva.deviantart.com


Meseosoitettani saa vapaasti kysyä esim. yksärillä, en halua laittaa sitä yleiseen jakoon kenen tahansa vierailijan nähtäville.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelaajien esittelyt Empty Vs: Pelaajien esittelyt

Viesti  Vieraili Pe Elo 28 2009, 17:21

    ¬ Netissä: Sätkynukke (SN)
    ¬ @: satkynukke[at]hotmail.com
    ¬ msn: satkynukke[at]hotmail.com
    ¬ www: Langattomat

    ¬ Oikeastaan: Jenni S.
    ¬ Syntynyt: 22. elokuuta 1990
    ¬ Löytyy: Helsinki

Levinneisyys:
     → deviantART
     → Messenger
     → Arkhaios
     → Fenyan
     → Ganoa

Harrastaa:
     → Ratsastus (1996 lähtien)
     → Roolipelaus (kirjoituspohjainen, 2003-2004 lähtien)
     → Piirtäminen (taukoa oli vuosina 2001-2003)
     → Manga ja anime (2002 lähtien)

Karvaiset kamut:
    → Kultainennoutaja Pluto, 15. tammikuuta 1999
    → Sileäkarvainen kettuterrieri Wilbert, 26. marraskuuta 2008

Sanotaanko, että iän myötä rauhalliseksi käynyt, pitkäpinnainen yksilö. Olen uusia ihmisiä kohtaan kohtelias, jokseenkin viileäkin, mutta sen ei kannata antaa hämätä - pidän todellisuudessa uusista tuttavuuksista sosiaallisuuteni vuoksi. Minua on myös helppo miellyttää, nautin pienistä asioista ja yritän löytää tapahtumien paremman puolen esiin. Ai niin, unohtelen usein asioita ja myöhästelen helposti tapaamisista, koska olen mukavuudenhaluinen, enkä saa itseäni koskaan ajoissa liikkeelle. Ystäviäni kohtaan lojaaliksi ja mustasukkaiseksi todettu, jokunen on myös maininnut minun olevan inspiroiva persoona/seuralainen, sillä pidän toisten kannustamisesta eteenpäin. Optimistiko ? Nääh, realisti ja itsepäinenkin sellainen vielä.

Ylikulutan soundtrackeja, j-, glam- ja punkrockia. Vaikka nuo ovatkin päämusiikkityypit, joita kuuntelen, niin sulatan myös imelyyttä pursuavat hempeilylaulut ja väsyneenä jumputusmusiikin. Fanitan nykyään enemmän biisejä, kuin itse artisteja/bändejä. Lempileffoikseni voisin mm. mainita suurimman osan Disneyn ja Studio Ghiblin animaatiotuotannosta, PotC't, Veren vangit ja Kurkun leikkaajien saari. Kärsin vampyyri-, demoni- ja merirosvopakkomieleestä toisinaan. Tulevaisuuden suunnitelmista sen verran, että aion päästä animaattoriksi, sarjakuvapiirtäjäksi tai johonkin muuhun taidealalle, jossa voisin tehdä juuri sitä mistä pidän.


Viimeinen muokkaaja, Sätkynukke pvm Su Syys 06 2009, 16:23, muokattu 3 kertaa

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pelaajien esittelyt Empty Vs: Pelaajien esittelyt

Viesti  Xafir Su Syys 06 2009, 10:07

Nojuup..

Ainakin noiden edellisten esittelyjen perusteella taidankin olla jos en nuorin niin ainakin nuorimpia. ;)

Ikää löytyy kohta 14v. ja kolme neljäsosa mun elämästä on pyhitetty koirille. Lopuista noin yksi kolmasosa koululle, loput perheelle, kavereille, musiikille ynnämuulle.

Netistä löydyn sekalaisilla nimillä, mutta mm. InApina on usein käytetty vieraskirjoissa, Doggeri rekisteröidyissä nimimerkeissä ja Xafir roolipeleissä. Itselläni on hieman keskeneräinen virtuaalikennu kennelsiperia.webs.com ja todella kekseneräiset fanisivut (joita en pidä yksin) sunrisefun.suntuubi.com. Olen myös "perinyt" edelliseltä omistajalta Virtuaaliklinikan klinikkaretupera.webs.com jota sitäkin vielä parantelen.

Itselläni on koira, mallia coton de tulear, nimeltään nuutti, vuosimallia 2008 eli vielä aika pentu. olen omistanut myös kaksi mongolian gerbiiliä, Millan ja Magian.

Harrastuksista sen verran että koirathan on minulla pääasiallinen harrastus, ja omaan koiraan meneekin suurin osa vapaa-ajasta. Minä koulutan sen ja äiti vaan harjaa..
Lisäksi olen harrastanut puutöitä ym. ja nykyään en oikein käy missään harrastuksissa, mutta kotona luen ahkerasti ja onhan tuo musiikkikin ihan olennainen osa vapaa-aikaa.

Koulun hoidan aika huonosti, mutta yritän parantaa.

Tulevaisuus on minulla vasta vuoden, parin päässä, aloitinhan vasta kasiluokan, mutta tiedän jo että käyn jossain lukion ja menen sitten Kannukseen opiskelemaan kennellinjalle. Katsoo nyt..

Mielenkiinnonkohteet..
Hmm.. No se varmaan tuli selväksi että koirat on mulle kaikki kaikessa, mutta lisäksi rakastan lukemista ja musiikinkuuntelua. Ehdottomasti paras bändi on minun kohdallani Sunrise Avenue, mutta kuuntelen myös muutamia Green Dayn biisejä. Kirjoissa suosin koiraromskuja, mutta olen niiden suhteen aika kranttu, koska en pidä koirakirjoista, joiden kirjailija ei tiedä mitään koirista, ja se paistaa tekstistä. Siksi parhaita lukemiani kirjoja ovat Helena Meripaasin koiraromaanit. Tykkään myös Molly Moon-kirjoista (en muista kirjailijaa), joissa päähenilö seikkailee hypnoosin maailmassa.

Roolipelejä olen harrastellut vuodesta 2007, eliminulle aika uusi juttu, ja Arkhaios onkin ensimmäinen tarinankerrontaropeni, ennen sitä olen pelannut vain pikaropeja. :)

Olen liikunnallinen, ja käyn koiran kanssa joka ilta jotain suunnilleen 15 kilsan lenkin, ja lisäksi kaikki päivälenkit ym..

Luonteeltani olen hyyyvin suorasanainen ja itsevarma. Minua on syrjitty koulussa, mutta se on vain vahvistanut itsetuntoani, ja nyt kaikki luokan pojat vähän varovat minua (olen pari kertaa tapellutkin niiden kanssa, mutta noin kaksimiljoonaa kertaa riidellyt). En kuitenkaan ole ylimielinen, päin vastoin olen omasta mielestäni hyvä kuuntelija. Olen poikamainen tyttö, enkä katso erityisemmin miltä näytän. Siksi äidiltä palaa välillä päreet kun kuljen milloin missäkin rätissä. ;) Hygieniasta tietty huolehdin itsekin.
Rakastan jokaista eläintä maapallolla, hevosista heinäsirkkoihin, ja ötötkin pääsevät mukaan. Siitä johtuen, koulussa minut huudetaan apuun jos luokasta läytyy esim. lukki. En halua tappaa edes itikkaa.
Luottamukseni on helppo saavuttaa, mutta jos sen pettää, sitä on tosi vaikea saada takaisin.
Olen seurallinen kuin koira enkä viihdy yksin. Muutenkin muistutan luonteeltani koiraa; muistan vai yhden asian kerrallaan ja kiilaan aina jalkoihin jos ei sitä opeteta minulle. x]
Olen energinen luokan ilopilleri, ja aika lapsellinen tapaus. Koko koulu tuntee minut hulllutuksineni.

Heikkouksiani ovat liika suorasanaisuus ja temperamenttisuus, ja voisin huolehtia ehkä hieman enemmän ulkonäöstäni. Olen helposti provosoituva, enkä yleensä siedä nokallehyppimistä (riippuen usein ihmisestä; esim. kaverit saavat yleensä ärsyttää).

Vahvuuksiini kuuluu hyvä kunto, energisyys ja iloisuus. Olen yleensä kiltti ja hyvä kuuntelija, ja puolustan kavereita joka paikassa.

Tuossa nyt oli jotain minusta, mutta oikean kuvan saa vasta oikeasti tutustuessa.

Toivottavasti ette nyt pidä minua ihan kersana ikäni takia.. ;/ :)


Viimeinen muokkaaja, Xafir pvm Su Syys 13 2009, 17:27, muokattu 1 kertaa
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelaajien esittelyt Empty Vs: Pelaajien esittelyt

Viesti  Routa Su Syys 06 2009, 13:03

Perussontaa

Nimimerkki » characon » vaihtumassa Routaan » vanha nicki verivaras
MSN » characon[at]msn.com
Web » meediokivi.net
RPG » Messenger, Ganoa, Arkhaios



Ajanvietto

Tietokone » roolipelaaminen, sivujen rakentelu, World of Warcraft (multipelaaja-fantasia-RPG)
Xbox 360 » Need for Speed Undercover (auto), Oblivion (fantasia-RPG)
Kirjat » Käärmesodan taru -sarja, drow-kirjat (useita eri sarjoja saman henkilön seikkailuista)
Elokuvat » Sin City, Constantine, Varjojen valtakunta, jne., jne., jne.



Statistiikka

Vuosimalli » 1988
Roolipelaus » vuodesta 2001



Pitää

» valokuvaamisesta
» piirtämisestä... harvoin
» yaoista
» Nacho Cheese Ballseista
» hyönteisistä ja eläimistä
» itsestään... luonnollisesti

Ei pidä

» tuntemattomista ihmisistä
» ryömivistä elukoista (toukat, madot...)
» kirkkaasta auringonpaisteesta
» pimeästä
» itsestään... luonnollisesti



Hajatelmia

"Vanha egoistinen pervo." Tällä kuvauksella nuoremmat pelaajakaverit yleensä minut tunnistavat, ainakin Messengerin uumenissa, missä tekstit jäävät vain lokitiedostoihin.

"Kirjoitus on iloni, oikeinkirjoitus intohimoni." Tätä ei toki pidä ymmärtää niin, että motkottaisin kaikille virheistä, mutta omassa tekstissäni yritän olla oikeaoppinen. Paitsi silloin, kun äidinkielenopettaja sattuu huomauttamaan jostain asiasta, joka ei omasta mielestäni ole virhe, jolloin kommentti lentää viemäristä alas. Sillä kenen muun mielestä yksi lause/virke ei voi olla oma kappaleensa ytivöittäessään tekstiä?

"Egoni ei mahdu edes bussiin." Oikeassa elämässä en kärky huomiota, mutta katselen tuntemattomia kuin halpaa makkaraa ja pidän itseäni muita parempana, vaikka sitä en todellakaan ole. Ylimielinen paskiainen? Sitäkin, vaikka ystävien ja tuttujen kesken sosiaalinen lahopää, jonka jutut eivät yleensä naurata niin paljoa muita kuin itseään. Kömpelö ja hajamielinen höntti, joka kuitenkin johtajan paikan saadessaan muuttuu pikemminkin wannabe-johtaja-höntiksi.

--

Tähän lisäilen vielä joskus muiden ihmisten mielipiteitä minusta, kunhan niitä saan. Pitäisi vain saada ihmiset olemaan rehellisiä eikä istuma-alustaa nuoleskelevia hännystelijöitä... Ikään kuin minun suututtamisellani menettäisi mitään. XD
Routa
Routa
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelaajien esittelyt Empty Vs: Pelaajien esittelyt

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa