Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)
2 posters
Sivu 1 / 1
Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)
Sainpa tuossa viimeinkin aloitettua pelin, ja se löytyy tuolta:
https://arkhaios.forummotion.com/ateena-f5/auringonpaistetta-ja-merituulta-t18.htm#39
Mukaan saa liittyä, mikäli kiinnostaa.
https://arkhaios.forummotion.com/ateena-f5/auringonpaistetta-ja-merituulta-t18.htm#39
Mukaan saa liittyä, mikäli kiinnostaa.
Connacht- Orja
- Viestien lukumäärä : 52
Vs: Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)
Terve! Minulla on vain yksi peli tällä hetkellä, joten pelaisin mielelläni toistakin. Mutta sopisiko, että peli sijoittuisi aivan aurinkokauden alkuun tai kylvökauteen? Jos käy niin voin tulla seuraksesi.
Banaanimuhennos- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama
Mors, kumpikin ajankohdista sopii kyllä hyvin, eli tervetuloa mukaan vaan. Itse en tuota aikapuolta niin tarkkaan miettinyt kun tuon pelin pistin pystyyn, mutta kumpi kausi sopisi mielestäsi paremmin?
Connacht- Orja
Hyvä hyvä. Tarkemmin ajateltuna kylvökauden loppu olisi ainakin minun kannaltani parempi. Silloin Merialla ei ole niin kiire takaisin Korinttiin (enemmän pelivaraa), ja kauden loppupuolella myös talven tuulet ovat varmasti väistyneet, ja purjehtiminen onnistuu. Sopiiko?
Ja voinko autohiitata hahmoasi hieman, ja siirtää tapahtumia esim. kylpylän luo, vai olisiko satama ja konttorialue parempi?
Ja voinko autohiitata hahmoasi hieman, ja siirtää tapahtumia esim. kylpylän luo, vai olisiko satama ja konttorialue parempi?
Banaanimuhennos- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama
Kylvökauden loppu kuulostaa sopivalta... ja minulle käy sekä satama/konttorialue että kylpylän luokse siirtyminen, kummasta kohtaa sinusta vain tuntuu luontevammalta jatkaa.
Connacht- Orja
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa