Arkhaios
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)

2 posters

Siirry alas

Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli) Empty Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)

Viesti  Connacht Su Elo 02 2009, 14:27

Sainpa tuossa viimeinkin aloitettua pelin, ja se löytyy tuolta:

https://arkhaios.forummotion.com/ateena-f5/auringonpaistetta-ja-merituulta-t18.htm#39

Mukaan saa liittyä, mikäli kiinnostaa.

Connacht
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 52

Takaisin alkuun Siirry alas

Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli) Empty Vs: Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)

Viesti  Banaanimuhennos Ma Elo 03 2009, 10:58

Terve! Minulla on vain yksi peli tällä hetkellä, joten pelaisin mielelläni toistakin. Mutta sopisiko, että peli sijoittuisi aivan aurinkokauden alkuun tai kylvökauteen? Jos käy niin voin tulla seuraksesi.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli) Empty Vs: Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)

Viesti  Connacht Ma Elo 03 2009, 16:02

Mors, kumpikin ajankohdista sopii kyllä hyvin, eli tervetuloa mukaan vaan. Itse en tuota aikapuolta niin tarkkaan miettinyt kun tuon pelin pistin pystyyn, mutta kumpi kausi sopisi mielestäsi paremmin?

Connacht
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 52

Takaisin alkuun Siirry alas

Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli) Empty Vs: Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)

Viesti  Banaanimuhennos Ma Elo 03 2009, 22:19

Hyvä hyvä. Tarkemmin ajateltuna kylvökauden loppu olisi ainakin minun kannaltani parempi. Silloin Merialla ei ole niin kiire takaisin Korinttiin (enemmän pelivaraa), ja kauden loppupuolella myös talven tuulet ovat varmasti väistyneet, ja purjehtiminen onnistuu. Sopiiko?
Ja voinko autohiitata hahmoasi hieman, ja siirtää tapahtumia esim. kylpylän luo, vai olisiko satama ja konttorialue parempi?
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli) Empty Vs: Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)

Viesti  Connacht Ti Elo 04 2009, 09:18

Kylvökauden loppu kuulostaa sopivalta... ja minulle käy sekä satama/konttorialue että kylpylän luokse siirtyminen, kummasta kohtaa sinusta vain tuntuu luontevammalta jatkaa.

Connacht
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 52

Takaisin alkuun Siirry alas

Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli) Empty Vs: Auringonpaistetta ja merituulta (avoin peli)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa