Arkhaios
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Höpötysnurkka

+2
Routa
Banaanimuhennos
6 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Su Heinä 05 2009, 14:15

Tervetuloa!
Tuon olen tainnut sanoa jo aikaisemmin, mutta ainakin se on hyvä tapa aloittaa ^^ . Kaikki siis tänne rohkeasti höpisemään, toivottavasti minun ei tarvitse pitkään kuunnella vain itseäni.

Tekisi mieli huokasta helpotuksesta, koska tämän kaiken väsäämiseen kului hiukan yli vuosi. Huhh... Jossain vaiheessa olin jo varma, etten saa Arkhaiosta ikinä valmiiksi. Tai noh, eihän se valmis vielä ole, mutta julkaisukelpoinen :> . Toivottavasti en ole vuodattanut tekstien yms. kirjoittamiseen aivan koko aivokapasiteettiani, jotta roolimisesta tulee jotain. Eiköhän ajattelukyky palaudu pikkuhiljaa...
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili To Heinä 09 2009, 21:41

No minäpä tulen tänne viihdyttämään sinua, ystäväiseni~.

Heheh, pitkä projekti tosiaan kyseessä, mutta hienosti sait sen hoidettua. Taputuksia ja onnitteluja sinulle toistamiseen - sain nyt itsekkin viimein kauan kaipaamani kentauri hahmon, jonka luonteeseen on tosin vielä totutteleminen. Onhan siitä aikaa, kun viimeksi olen roolannut näinkin tempperamenttisellä hahmolla, vaikka Lykoksen draamakuningattaruus ja muu hömelö käytös lieventävätkin totuttelemista \o/.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Su Heinä 12 2009, 22:01

Hitsi kun en osaa käyttää hiirtä ja tuhosin edellisen viestini... Möh. Mutta hyvä hyvä että tännekin nurkkaan tulit näyttäytymään ^^.

... joka ei tosin vielä ole päättynyt. Mitä enemmän tietoja kerään ja kirjoitan, sitä enemmän keksin sellaista mitä täältä vielä puuttuu. Mutta, kuten lempisanontani kuuluu, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Toivottavasti.
Jeps, itsekin huomaan etten oo tehnyt uutta hahmoa kahteen vuoteen. Hahmon ajatusmaailma kun ei ole vielä täysin auennut, mutta eiköhän se siitä. Eihän siihen pääse muuten kuin pelaamalla.

Se on oikea draamakuningatar, kyllä :>

Jännää, huomenna matkaan Lahteen katsomaan mahdollista omaa (ensimmäistä!) asuntoani. Huisia.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ma Heinä 20 2009, 16:22

Äsh, kun olen huono kirjoittamaan pulinaan mitään - msn on näemmä juttuni enemmän... mutta nyt elottamaan tätäkin foorumin osa-aluetta rohkehin mielin! Tervetuloa myös uusille pelaajille puolestani, (mikäli sikäli joku tämän viestin sattuu vilkaisemaan heikäläisistä)~~

Minun ei edes yleensä tarvitse itse tuhota omia viestejäni, kun foorumi tekee sen puolestani. Juuri äskettäin vaivalla väkertämäni roolaus katosi kuin tuhka tuuleen toisella foorumilla, ja pitää taas kerätä inspiraatiota aimo tukku aloittaaksen alusta >__<. Oikeastaan voisin pitkästä aikaa piirtää jotain kunnollista ja sitten koittaa uudestaan kirjoittamista...

Mutta, heh, niinhän siinä usein käy, että jotain jää huomioimatta, mutta kun pikku hiljaa korjaat ns. puutteita, niin eiköhän kaikki ala kasaantua kunnolla. Kunhan nyt et innosta upottamaan kävijöitä tekstiaallon alle >'D. Etkös ajatellut luovasi foorumin puolelle jonkin nippelitietohöskän ? Esim. lajeista ja sen sellaisesta.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Ti Heinä 21 2009, 15:48

Mukavaa että kuitenkin tänne olet raapustanut - itsekseen on hiukan tylsää jutella. Ainakaan siinä ei ole mitään järkeä... Tervetuloa minunkin puolestani vielä Xafirille ja Connachtille! Toivottavasti pääsette pian pelaamisen makuun (tai Xafir palattuaan lomaltaan). Höpisemään saa tulla aivan vapaasti jos haluaa, ei täällä mikään sensuuri ole voimassa (...tai noh, tajusitte kumminkin).

Kauhistus, tuo kuulostaa huolestuttavalta. Pitäisikin alkaa kopioimaan vanhoja ja uusia tekstejään foorumeilta, koneelle kun mahtuu. Onhan niitä joskus hauska lueskella ja päästä vuosien päästä nostalgiapuuskaan. SN, mikä foorumipohja se oli joka viestin söi?

Tuskinpa sellaista tiedon hyökyaaltoa ihan yhtäkkiä tulee, pieniä laineita silloin tällöin, mutta tarkoituksena on laittaa sitä lisätietoa suht säännöllisesti. Nyt en vain tiedä, mistä aloittaisin tämän urakan... Juups, aion laittaa ne pikkutiedot tuohon foorumin ensimmäiseen osioon, Peli-infoon. Ei siinä ole mitään järkeä että ripottelisin niitä sinne sun tänne, eihän kukaan löydä silloin mitään.

Onnistuiko muuten piirtäminen? Tahdon päästä vakoilemaan.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ti Heinä 21 2009, 21:05

... Ja kun sitä vuosia sitten kirjoitti vielä parempia rooleja, päivitelkäämme silloista luovuuttamme, joka näin vanhenmiten alkaa kuihtumaan pois! Ihan Fenyanin foorumista puhun, mokomakin - on minulla ennenkin käynyt tuolla tavalla, mutta ei vanhempien viestien suhteen, joten ällös pelkäjä sitä, että ne ovat johonkin katoamassa.

Kuullostaapi hyvältä, niitä siis odotellessa. Ja eipä tuo piirtäminen oikein luonnistunut, koska sain kesätyöryhmäläiseltäni tilaustyön - pitää piirtää hänen edesmennyt koiransa jotenkin omalla tyylillä mallikuvasta. Ajattelin tehdä käytännöllisen tatuointiversion, koska muistaakseni kyseinen rouva oli haaveillut tatuointi kyseisestä karvakuontalosta - toivon mukaan miellyttää huomenna, kun vien luonnoksia töihin. Deadline on 24. päivä tätäkuuta.
Sitten alkankin harkita fan-artin piirtoa tänne päin, sekä hahmokuvien uusimista~.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Pe Heinä 24 2009, 07:41

... ja minä en myönnä mitään. Ehkä se on vain sitä "aika kultaa muistot" -juttua. Toivottavasti ainakin, olisi se kurjaa huomata kulkevansa takapakkia.

Joo, enemmänkin olen huolestunut Arkhaioksen foorumista, kun sillä ja Fenyanilla on sama palveluntarjoaja. Toivon mukaan tuollaiset inhottavat ongelmat pysyvät täältä kaukana. Tai sitten minä häädän ne luudan kanssa (tai ainakin yritän).

Ohoo, eli tänään siis taidat saada selville, pitääkö hän siitä?
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ke Heinä 29 2009, 10:59

Olisihan se, tai sitten on käynyt jo niin kriittiseksi tekstinsä suhteen, että vaatii itseltään nykyään liikoja. Nääh, ei ainakaan noin omalla kohdallani ole sentään käynyt, kaiketi ? Kumminkin olen piiloperfektionisti...

Voihan kyse olla vain yhdestä viestistä, joka on poistunut - tällaista sattuu ihan yleisesti. Pahempi se olisi, jos käyttäisi proboardsen foorumeita, koska ne voidaan poistaa kokonaan... Noh, ainakin opin jälleen tallentamaan vuoroni wordpadiin siihen asti, kunnes saan vastauksen omaan viestiini ja voin alkaa kirjoittamaan uutta. Tehokasta ja toimivaa, ei tule turhaa stressiä!

No en oikeastaan saanut, koska sain lisätöitä. Kyseinen henkilö halusi vielä yhden reaalisen naamavärkkikuvan lisää, joten tänään olisi projektina sitten piirtää se. Saas nähdä, kestääkö kärsivällisyyteni vai ei, koska olen huono pakertamaan pitkään yhden projektin kanssa >__>. Mmm, kärsivällisyys ainakin kasvaa entisestään \o/. Välipalana piirsin eilen pikasuhrun unessani olleesta hahmosta, Kaihosta.

Klikkaa tätä, jos haluttaa nähdä Kaiho-pojan~. Pidän pojun luonteesta mielettömästi, kun sellaisenkin kehittelin. Melkein voisi muokata tuosta satyyrin, vaikka olenkin ihastunut tuohon pitkään häntään ja sarviin - kunnioittaen peikkojani.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos To Heinä 30 2009, 20:03

Ainakin itsessäni olen silloin tällöin, tai oikeastaan aika usein, huomannut perfektionistin piirteitä. Se ei pidemmän päälle ole mukavaa. Enpä oikeastaan keksi siitä mitään hyviä puolia -.- .

Onneksi, olisi melkoinen järkytys huomata jonain kauniina päivänä koko foorumin poistuneen! Kun en pelkästään ulkkaa ihan yhdessä illassa väsännyt... Toivottavasti nuo viestiongelmat poistuvat eivätkä leviä.

"No en oikeastaan saanut, koska sain lisätöitä."

Eiköhän tuo ole selkein vastaus, jonka voit saada =D . Kai hän oli tyytyväinen, kun sentään tilasi lisää töitä sinulta. Kunhan et uuvuta itseäsi täysin.

Oh, voi kun minäkin joskus saisin unessa hahmoideoita tms. Se tuli ainakin suoraan mielikuvituksesta. Ja hyvä että pidät siitä, olisihan ollut periaatteessa mahdollista, että hahmo olisi ollutkin inhottava ja tullut vain kummittelemaan ja mörköilemään uneen. Sarvethan satyyreillä yleisesti ottaen on (vuohien tyyliin), mutta pitkää häntää ei ole. Ihan vapaasti, jos oikein ajatuksesta innostut ^^

Mitäs muille kuuluu?

((pitääpä mennä muokkamaan foorumia, quote-toiminto on nyt ihan huono.
Jostain syystä hallintapaneeli ei tottele minua, pitää tapella sen kanssa ja yrittää selvittää asiaa...))
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ti Elo 04 2009, 10:51

Se kieltämättä olisi aika lamaannuttavaa, koska silloin ei pääsisi lukemaan enää vanhoja pelejä ja vastailemaan uusiin. Lisäksi koko foorumin uudelleen väsäys olisi yhtä tuskaa, jos sitä on tehnyt pitkään - kuten sinä teit ja sait tästä oikein silmää miellyttävän värimaailmaltaan sun muultaan. Ja mitä viestiongelmiin tulee, niin niitä esiintyy jossain vaiheessa aina joka foorumilla, mutta enpä usko, että tällä vielä koska Arkhaios on niin nuori paikka~.

Kyllähän minä olen, mutta nyt pitäisi tosiaan se uusi kuva huhkia lisäksi ja siinä on hieman innonrippeet kuolleet. Katsotaas nyt, kuinka käy lopulta x'). Sekä uutta hahmoa tosiaan aloin miettimään, mutta saapa siinäkin nähdä - tulen ääröttämän hyvin toimeen Lykoksella, kun pääsen tässä pikku hiljaa kiinni herran persoonallisuuteen enemmän ja enemmän. 

Ja niinpä, kuinkas muut~?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos La Elo 22 2009, 21:06

Hyvää syntymäpäivää, Sätkynukke! Sinustahan on tullut iso tyttö ^^.

Ja tosiaan, älkää antako meidän lillua täällä omissa limoissamme.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Routa To Elo 27 2009, 15:18

Morjens, lapset.

Kerjäsitte siis lisää sakkia tänne, tästä sitä saatte. Nyt pitäisi tässä keksiä jokin avatar ja jaksaa heittää Deirokselle kuva, niin olisin tyytyväinen itseeni. Vielä pelit käyntiin ja voilá, Antarktis - ei kun Arkhaios - on valloitettu!

Kumartaa egoistisen vanhuksen edessä ja antakaa hänelle anteeksi melodramaattinen sisääntulo.
Routa
Routa
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Pe Elo 28 2009, 16:28

Hehee, nyt saan myhäillä täällä tyytyväisenä... Tervetuloa, tervetuloa :>

Törkeää, mitä vinoilua paikan nimestä Wink . Kunhan tätä ei tituleerata arkkikaaliksi (mistä tuo tuli...) tai muuksi vastaavaksi, niin olen tyytyväinen.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Pe Elo 28 2009, 17:12

Heioo vain, egoistinen papparainen x'). No ei sentään, mutta tuo oli vastaisku lapsettelusta!

Kheh, itseähän lyhennän Arkhaiosin lempinimeltään Arkkikseksi, jos pitää nopeasti sanoa jotain tähän liittyvää, enkä tahdo silti millään oikein kirjoittaa nimeä. Arkkikaali olisi aika paha veto... ehkemme kuin vitsi mielessä ala elättelemään tuota nimimuunnelmaa, jonka  Bantskumuhku antoi itse käyttöön, kröhöm *kiusanhenki*.



Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Xafir Su Syys 13 2009, 17:36

No niin minäkin tänne työnsin pääni, vihdoin ja viimein. Monesti olen sitä suunnitellut mutta aina unohtanut..
Nyt on siis yksi nuorinkin kersa saapunut joukkoonne!;D

Juhlikaamme..
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Su Syys 13 2009, 20:00

Hyvä hyvä, ehdin jo miettiä miksi höpöttäminen on niin aliarvostettua. Smile Muuten Xafir, kerroit esittelyissä olevasi koiraihmisiä. Olisiko hauvastasi mahdollista nähdä pientä kuvaa? Olen vain yliutelias, ei siis ole mikään pakko. Tai sitten voisin reipastua ja googlata rodun, kun en saa minkäänlaista mielikuvaa siitä päähän.

SN, hiljaa siellä >:I . Olen jo melkein päässyt yli tuosta.

Mutta olen vain tyytyväinen että täällä on kaikenikäisiä ihmisiä edustettuna, monipuolisuus on hyve ^^ .
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Xafir Ma Syys 14 2009, 07:27

juu tietty! Minkälaisia kuvia kaipaat? pentukuvia, 'tuuttikuvia' (kastroinnin jälkeen piti pitää kauluria) vai sellaisia kuvia missä se on suunnilleen samannäköinen kun nyt? Ja on pitkää ja lyhyttä karvaa. Meillä noita kuvia riittää.. ;D Tietty voin laittaa kaikkia. Aikaisimmassa kuvassa Nutu on 3vk ja sitten on niitä kun se on just tullu.
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Routa Ti Syys 15 2009, 19:39

Jopas, jopas... Kylläpäs orjuus on nykyihmisten rakastamaa. Voisin heittäytyä ilkeäksi ja tehdä sadistisen orjuuttajan! >8D
Routa
Routa
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ti Syys 15 2009, 20:27

Jei, lisää pulisijoita - loistavaa ja tervetuloa pölisemään iästä piittaamatta x').

BM, höpsis, ei kai siitä nyt niin paha trauma sinulle pureutunut ? No on pakko myöntää, että Sätkis tai Sätkä ovat omalla kohdallani olleet aikamoisen nenännyrpistyksen kohteita, joten koitan kovasti viljellä ihmisiä käyttämään "SN" -versiota, jos nikkini haluaa väenvängällä ja laiskuuttaan lyhentää.

Tosiaan o__o. Orjuus on buumissa, mutta pakko myöntää, että sen kautta saa helposti hahmolle taustaa aikaan. Olen tosin nyt tyytyväisimmilläni, kun Lykos pääsi laukkaamaan vapauteen... tai sanottaisiinko, että kompukoimaan, koska eihän se niine rautakavioineen ole tottunut mihinkään kunnon maastoon. Hohoo, mutta sadistinen orjuuttaja ei olisi edes paha idea >'D ?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Xafir Ke Syys 16 2009, 15:34

Jeps.. SN kuulostaa ihan käyttökelpoiselta.. ;) Omani on onneksi riittävän lyhyt niinettä harva sitä innostuu lyhentelemään.. Tosin kaksi muuta käyttämääni nikkiä on vähän pidempiä, mutta InApinaa ei ole vielä ainakaan lyhennelty. Doggerista on kyllä tullut kaiken maailman Doxuja ja muita..
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Pikkukakkonen Ke Syys 16 2009, 20:02

Tulinpas minäkin tänne kurkkimaan.. Ihan hauskan näköistä juu. Wink En minäkään kamalan montaa vuotta vanhempi ole Xafiria; kuutisentoista vuotta on tässä vasta tullut eleltyä.. Smile

Pikkukakkosta ei ole vielä - yllättävää kyllä - lyhennelty miksikään.

Pikkukakkonen
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 8

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili To Syys 17 2009, 15:47

Heisss vaan kaikille. :>

Sainpahan minäkin aloituksen rustattua (viimein), joten jospa tuolle Chionellekin saisi jonkinlaista peliseuraa. Vaikka kohta alkaa kyllä koeviikko, joten voi jäädä pelailu vähemmälle...

Jees, orjuus - siitä on tosiaan helppo repiä hahmolle taustaa. Vaikka ei Chionekaan mikään orja enää ole, karannut kun on - olen itse niin vahva persoona, etten osaisi edes pelata millään kovinkaan alistuvaisilla hahmoilla.^^' Mutta pitkään kyllä mietin teenkö Chionen vaiko yhden sotilasukkelin, mutta lopulta päädyin Chioneen. Mutta ehkäpä tulevaisuudessa saan raahattua tänne ihan oikeankin pojannulikankin riitaa haastamaan.

Mutta, hieno paikka tämä Arkhaios, kuten jo Banaanimuhennokselle sanoinkin, sekä mahtava idea kaikinpuolin.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Xafir To Syys 17 2009, 20:34

Nomutjuu! Nythän on jo ihan kunnon poppoo koossa! :)

Juup.. Orjuus kieltämättä kukoistaa.. Joku orjuuttaja tänne kaivattaisiinkin! Tuolle Kitanillekin pitäisi saada omistaja - vaikka nyt sille on onneksi tulossa omistaja; Megistias, mutta vielä hetken satyyri saa nauttia vapaudestaan.

Itsekin aloin suunnitella roolipeliä, mutta se on valmis arviolta vuoden kuluttua.. Katsoo nyt. ;)
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili To Syys 17 2009, 21:15

Tervetuloa vain uusillekkin hölöttäjille x'). Muuten Layla, et ole sattunut pelaamaan joskus/yhä Cave canemissa, Hawaiissa tai Närhensilmässä, kun nikkisi on hämäävän tutunoloinen ?

Minullakin Lykos nyt lipsahti karanneeksi orjaksi, vaikka eihän pullaponi sitä ole vielä henkisesti sisäistänyt itsekkään. Seuraava hahmoni tulee uskottavasti olemaan sparttalainen ihmimispoika, kun olisi nimittäin pieniä suunnitelmia yhden kaverin kanssa. Olin jo tekemässä yhden satyyrinkin, mutta nääh - se jääkööt ehkäpä myöhemmälle erilaisena versiona.

Millaistas roolipeliä olet suunnittelemassa, Xafir ? Jos nyt saan udella <'D. Itsellänikin on roolipeli pitkän tauon jälkeen työn alla.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Pe Syys 18 2009, 19:49

Oi kuinka täällä on tapahtunut parin päivän aikana, ja meitähän on täällä jo ihan mukavan kokoinen porukka kasassa, pelaaminen onnistuu =) .

Jep, orjuus onkin ollut suosittua. Tosin kansalaisiakin tarvittaisiin (tällä hetkellä Megistiaalla on kunnia olla periaatteessa ainoa, tai eihän Deiros orja ole mutta... semmoista metsähörhöä ei kansalaisiin voi laskea ^^ ), joten käytän pikapuoliin tyrannimaisia oikeuksiani ja julistan orjien tekemisen hetkeksi kieltoon. Jospa se auttaisi asiaan, toivotaan parasta.

No mutta eihän se ikä ropetuksessa ole pääasia, tai edes kovin tärkeää (ainakaan minun mielestäni).
Pikkukakkonen, itse en voisi lyhentää nimeäsi, koska lähes aina kun luen nimesi, alkaa erään lastenohjelman tunnari soimaan päässä. Ja enhän voi riskeerata sen katoamista.
Xafir, ihan mitä itse haluat. Joku havainnollinen, jos siis intoa esittelemiseen löytyy. Koira raukka, se taisi olla kauluriaikana melkoisen kurjan näköinen (?).
Layla, sotilasukkeli joskus tulevaisuudessa kehiin vaan Höpötysnurkka Icon_smile . Olisi uusi tyyppi jonka perään tytöt voi kuolata...
Täällä hymyilen tyytyväisenä, paikan alkuaikoina/ennen julkaisemista olin huolissani, josko kukaan jaksaa liittyä. Hyvä että pelko oli aiheeton enkä siis tehnyt turhaa työtä =) . Mutta parannusehdotuksia yms. saa lähettää vapaasti, jos vain jotain tulee mieleen (= toivon niitä).

EDIT// Tai enpä tyrannisoi aivan vielä, kun sivuston koodit ynnä muut on omalla koneella pitkän matkan päässä... Eli sunnuntaina rajoitus napsahtaa.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa