Arkhaios
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Höpötysnurkka

+2
Routa
Banaanimuhennos
6 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ti Loka 20 2009, 16:08

BM, siis halusin vain alustavasti tiedustella, onko hahmoon mielenkiintoa - laittaisin sen hahmopörssiin vasta sen jälkeen, koska tuntuu jokseenkin turhalta laittaa juonitaustaista hahmoa pörssitettäväksi, jos sillä ei ole ottajia mailla eikä halmeilla. Kiitos kuitenkin huomioinnista ja ehdotuksesta~.

Onneksi jotain muuta tekemistä kumminkin löytyi, Pikkukakkonen. Itse en edes haaveile mihinkään missä on lunta paljon, koska talvi ei ole oikein juttuni edes 19 vuoden jälkeen ja olen kaiken kukkuraksi mielettömän huono laskettelija, jos joku minut tyrkkäisi mäkeen <'D. Ensimmäiset kokemukseni lumilaudalla menivät ihan hyvin, kunnes piti jarruttaa...

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos To Loka 22 2009, 16:41

Ahaa, selvä juttu.

Jotenkin uskon tuon, SN. Ainoan kerran, kun oon sinut sattunut näkemään laskettelupaikassa, niin istuit kuin tatti kahvilassa hörppimässä kaakaota (törmäsin talvilomalla, kun SN oli riparilla ja minä perhereissussa).

Argh, pitää kyllä hoitaa tuo quote-juttu kuntoon. Nyt se on ihan tyhmän näköinen -.- . Luvassa foorumin CSS:n kanssa tappelua (muokkasin sitä kerran ja nyt oikeastaan kaikki muutokset pitää tehdä sieltä).

Tuo kuulostaa todella tärkeältä ammatilta, Lithium. Ainakin kun kaikkia juttuja lasten/nuorten hyvinvoinnin huonosta tilasta lukee, niin uskoo teillä riittävän töitä. Toisaalta varmaan aika rankkaa työtä (?), en varmaankaan itse siihen pystyisi.

Pikkukakkonen, ihana luottamus teillä Suomen talveen ^^ . Mutta hyvä kun tekemistä kuiteskin löytyi.

Muistakaa kaikki käydä äänestämässä >:)
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Lithium To Loka 29 2009, 13:04

BM, Joo niin se tuleekin olemaan rankkaa. Mutta sellaista työtä tahtoo tehdä, että voisi auttaa, ettei nuoret tee samoja virheitä, joita joskus nuoruudessaan on tehnyt. Taisiis kun tämä taisi olla silloin nuorena jonkinsortin ongemanuori, niin löytyy vähän omakohtaista kokemustakin n____n

Pitäisi soittaa (toivottavasti tulevaan) harjoittelupaikkaan tuonne lasten- ja nuorten vastaanottokotiin ja kysäistä pääsisikös sinne sitten..

Lithium
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Xafir La Marras 07 2009, 09:06

Moi.

Mä olen tosi pahoillani etten oo käynyt. Mut siihen on syy;
Mun koira jäi lokakuussa auton alle. Pahasti ei käyny, mutta sen verran että lonkka meni osittain sijoiltaan. Toivon että ymmärrätte.

Nyt alan pikkuhiljaa päästä takaisin elävien kirjoihin, ja sitten alkaa varmaan tekstiäkin taas tulemaan.

Valitan jos sotkin jotain, ja kiitos jos ymmärrätte.
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos La Marras 07 2009, 15:15

Lithium: Mutta varmaankin vastapainoksi siitä saa paljon enemmän irti. Ja luulisin, että ihminen jolla on omaa kokemusta, pystyy toimimaan empaattisemmin ja auttamaan enemmän ihmisiä. Hienon alan olet valinnut. Ja toivottavasti harjoittelupaikka aukeaa.

Xafir: Kamalaa. Aivan ymmärrettävää, ettet ole päässyt käymään, ja kaikkihan on kunnossa kun olit Pikkukakkoseen yhteydessä. Palaa pelaamaan sitten kun tuntuu että jaksat, perustuuhan tämä vapaaehtoisuuteen (vaikka vainoankin teitä sähköpostilla).

Yleisesti vastaavien tilanteiden varalta on hyvä mainita poissaoloilmoituksessa ihan yleisesti vain "henkilökohtaiset syyt" tms., niin vältytään ylimääräisiltä kysymyksiltä, joita tulee jos luulen, että mahd. pitkähkö taukoilu johtuu vain ropeen liittyvistä syistä.
Ja jos joku ropeen liittyvä syy aiheuttaa innostuksen laimenemista, niin asia kannattaa tuoda esille, jotta siihen voidaan vaikuttaa ja yrittää parantaa/korjata sitä. Ei sitä ajatustenlukijoita olla Smile .
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Pikkukakkonen Ma Joulu 07 2009, 08:55

Heis taas!

Olenhan minä täällä käynyt, mutta kun ei ole keksinyt mitään kirjoitettavaa. Missään siellä lunta? Täällä vain riite maassa, ja sekin sulaa vähän väliä pois.. Harmittaa. Muutenkin aika kiikunkaakkua kun äiti kaavailee uutta asuntoa..

Hieno valinta, Lithium! Hyvä tapa parantaa maailmaa!

SN:Meillä se taitaa olla päinvastoin; me rymistetään mäkeen heti kun pääsee. >Very Happy Mutta makunsa kullakin, ja onhan kaakaon hörppiminenkin hauskaa ajanvietettä. Wink Toivottavasti lautareissu ei sattunut.

Tulee taas vähän lyhyttä mutta kun ei ole asiaa niin ei ole. :3

Pikkukakkonen
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 8

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Ti Joulu 08 2009, 12:22

Juuh, tarkoitin tuossa viime viestissä oikeastaan peleihin liittyvää hiljaiseloa. Eihän tänne pulinaan kirjoittaminen ole pakollista, koska onhan tuo pelaaminen se pääasia. Joten turha ottaa paineita siitä, jos ei ole pahemmin jutusteltavaa. Mutta toki voisit ottaa uuden pelin, jos haluat.

Eilen olin jo liian toiveikas, kun tänne leijaili lumihiutaleita. Tuo yllä vyöryvä pilvimassa tietenkin nosti lämpötilaa, joten nyt on märkää... Epäilen vahvasti, onko jouluna lunta, etenkin kun oon menossa etelämpään perheen luo.

SN: Mutta onnistuit siis kuitenkin kääntymään? Itse oon kerran kokeillut lautaa, ja ennätykseni oli varmaan kolme käännöstä ilman kaatumista. Sen jälkeen olen pysytellyt tiukasti suksissa ja julistin, että ihmistä ei ole luotu kulkemaan sivuttain ^^ (eli en siis vain osannut).

Löysinpä tämmöisen uutisjutun kun selaisin netissä: Kuvankäsittelijä tekee mainoksen mallista täydellisen. Olenhan tietenkin tiennyt, että kuvankäsittelyä käytetään vaikka mihin, mutta eihän tuo käsitelty kuva näytä itse mallilta enää ollenkaan Surprised ! Etenkin viimeinen kuva (itse malli kokonaan käsittelemättömänä) ihmetytti. Kohta ryhdyn vainoharhaiseksi ja saan matrix-syndrooman.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ti Joulu 08 2009, 12:50

Heheh, tokihan minä kahvilassa istuin, mutta en juonut kaakaota - minulle tulee nimittäin paha olo kaikista lämpimistä litkuista, erityisesti juuri kaakaosta. Mutta juu, ei tosiaan siinä rinteilyssä sattunut sivullisille mitään, mutta päädyin mielihyvin antamaan tilaa sellaisille, jotka asiansa osaa rinteessä. Viihdyn paremmin kengät kiinni hangessa, kuin jonkin luisuvan lätyskän päällä x').

Mmm-m, niihän sitä kuvankäsittely käytetään mallimaailmassakin. Olisikin luonnotonta, että jokaisella kaunottarella olisi siloposket, paksut huulet ja kirkkaat silmät. Tosin... tuossa länttäämässäsi linkissä mennään jo sitten vielä senkin ylitse näemmä - ihan pöyristyin, kun aloin selaamaan kuvia o__o. 

Vaah, mutta jos nyt itsekkin ottaisi ja viimeinkin aloittelisi toista peliä. Olen varmaan jo Lykokseen menettänyt otteen tässä jahkaillessani uuden pelin aloittamista kahden tyssähdettyä tykkänään lakoon <'D. 

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Ti Joulu 15 2009, 20:41

"Viihdyn paremmin kengät kiinni hangessa, kuin jonkin luisuvan lätyskän päällä x')."
Jos se lätyskä luisuu sivusuunnassa, niin olen täysin samaa mieltä! Oma kroppa kun osaa liikkua vain eteen (ja taakse silloin tällöin).

Hehe, nyt oikein innostuin näistä linkkien lätkimisestä. Mutta kuitenkin, huomatessani tämän piti miettiä, onko tänään aprillipäivä: Talitiainen matkusti pummilla Finnairin koneella Malagaan.
Varsin fiksu tipu =D

Siitä vaan touhuun paremmalla onnella *suihkii siihen suuntaan kirjoitustomua*
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Routa To Joulu 24 2009, 12:25

Hyvää Joulua kaikille arkkislaisille!

... ja BM:lle pahoittelu vastauksen viipymisestä.
Routa
Routa
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Connacht To Joulu 24 2009, 18:58

Niin tosiaan, hyvät joulut minunkin puolestani itse kullekin.

Connacht
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 52

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos La Joulu 26 2009, 23:38

Kuin myös näin myöhässä, ja hyvää uutta vuosikymmentä ensi viikolla! Toivottavasti teillä on lomaa, tai ainakin rentouttavia aikoja.

Samoin, characon.
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ma Maalis 01 2010, 21:33

apuva, onkos täällä vielä elämää? :0

because I'm back in business! : D

nyt on vanhojen tanssit takana (vallan mainiosti menivät, - en kaatunu, eikä mekko revenny ^_^ aplodeja?) jaa inspiraatiokin on palaillut pikkuhiljaa takaisin.

itseasiassa tuossa tauon aikana kehittelin uutta hahmoa tänne (tietysti heti alkaa kiinnostaa, kun ilmoittaa pitävänsä lomaa), - kattoo, jos saisin sen jossain vaiheessa lähetettyä hyväksyttäväksi.

ja nyt haluan pelin käyntiin. mmmums.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Ti Maalis 02 2010, 22:29

Tämä varsinaisesti laiskotellut ylläpitäjä ainakin heräsi talvihorroksestaan, kun tajusin milloin kirjauduin viimeeksi o.o . Hyi paha, surkeaa esimerkkiä.

Mutta tervetuloa takaisin! Tuohan hipoo jo täydellisyyttä, eli kai porukassa jotain jännitysnäytelmää tapahtui? Meillä iso kourallinen naishenkilöitä tanssi polkkaa paljain varpain, korkkarit kun oli tippuneet matkan varrella...

Uuh, hienoa. Sitä on oltu ahkerana noin salaa *tap tap* :) .
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Connacht Ke Maalis 03 2010, 10:54

On kieltämättä tullut oltua melkoisen epäaktiivinen viimeiset pari kuukautta, täytyisi varmaan alkaa korjaamaan asiaa...

Connacht
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 52

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ke Maalis 03 2010, 11:55

Jännitysnäytelmät jäi sinne jatkojen puolelle.: D Tosin yheltä tytöltä katkes kyllä korkkarista kanta yksien tanssien aikana, mutta sepä korjaantu nopeasti sillä, että kengät potkaistiin pois jalasta ja tanssi jatkui.(: Yllättävän hyvin kyllä meni kaikilla ja muutenkin.

mm, haluaisin jo talvilomalle. Enää pari päivää. Onko ihmisillä suuriakin lomasuunnitelmia vai jokos lomat on menny?
Itse ajattelin vaan ottaa rennosti; ulkoilla, nukkua ja löhöillä tekemättä yhtikäs m i t ä ä n. Vähiten mitään kouluun liittyvää (ja tietysti antavat loman ajaksi jonkun esseen tai puheen suunnittelun...).

Keksikääs mulle muuten aihe mielipidepuheeseen.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Pe Maalis 05 2010, 10:49

Jep, minäkin kannustan porukkaamme ryhdistäytymään ^^ . Tottahan se on, että ylläpidon poissaolo ei ainakaan paranna peli-intoa, joten teitä en voi syyttää mistään. Mutta nyt kaikilla on ainakin ollut aikaa kerätä lisää innostusta!

"Jännitysnäytelmät jäi sinne jatkojen puolelle.: D" Uuh, tuo on juuri sellainen lause, joka oikein pakottaisi utelemaan lisää. Mutta ei teillä sentään kutsuttu poliiseja kuten allekirjoittaneella?
Tuo kuulostaa varsin hyvältä suunnitelmalta. Itse vietän lomaa juuri nyt, ja voi himppu kun menit muistuttamaan, olisi yksi esitelmä ensi viikoksi, "pari" piirrustustehtävää... Nyyh. Ja onnistuin unohtamaan kaikki paperini ja kansion (jossa edelliset koulutehtävät oli...) junaan eilen. Pitänee soittaa pian löytötavaratoimistoon, ettei kaikkia tarvitse tehdä uudestaan.
Mutta en haluaisi yhtään ajatella koulua, koska tuolla selän takana nukkuu kolme söpöläistä! Sain elämäni ensimmäiset lemmikit eilen, kolme kesyrottatyttöä. Mutta voi hitsi kun ne vain nukkuu koko ajan, itse olisin koko ajan puuhaamassa niiden kanssa <3

Mitä sulle Connacht kuuluu, lomalla?
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Connacht Pe Maalis 05 2010, 12:00

Joo, voisi sanoa että tässä lomailen kun opiskeltavaakaan ei oikein ole. Täytyisi varmaan alkaa etsimään töitä...

Connacht
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 52

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Pe Maalis 05 2010, 19:16

Itseasiassa, BM, poliiseilla uhattiin kyllä, kun yks ääliöjätkä veti herneet nenään sen takia, ettei sitä oltu kutsuttu, - haluttiin nimittäin juhlia ihan sillä vanhojen porukalla. Mutta onneks saatiin tilanne kuntoon (vaikka se kundi kyllä silti tunki ittessä sinne). Hohoo. Ja sattuhan tuota muutakin. :'D Mutta enimmäkseen niitä vakiotapauksia eli joku vetää pullon kirkasta ja saa jonkun paniikkikohtauksen ja sammuu sitten. Hyvin mielenkiintoista. Itse oli selvinpäin, - pitihän se jonkun muiden perään kattoa. Oli hauskaa seurata sivusta yöllä, ku tyypit yrittää vetää humalassa niitä iltaisia tansseja. Tyylilaji vähän vaihtui.: D

Ei itseäkään huvittas yhtään edes ajatella mtn koulujuttuja lomalla, - ehkä mietin sunnuntaina sitä puhetta. Kyllä sitä vielä ehtii.:'D Huhtikuussa ois tarkotus lähtee lukion kanssa vuokattiin koeviikon päätteeks, - aah, ihanaa päästä rentoutumaan kylpylään. Ja keskiviikoksi isosisko on järjestänyt jonkun "naisten illan", - saunotaan ja syödään hyvin, ja on se kuulemma sinne jonkun hierojankin hankkinu. Awwww. Miun lihakset on kyllä tosin varmaan niin tiukilla, että siitä mahtaa tulla pelkästään tuskanen kokemus.(':

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Routa La Maalis 06 2010, 15:20

Oho, täällähän on elämää!

Minä itse jätin taktisesti tanssit väliin, en jaksa juhlia enkä ainakaan tuollaisia tanssiaisia. Mutta hyvä kuulla, että muut ovat osallistuneet ja siellä on ollut hauskaa.

Tekisi mieli kasata enemmän pelejä vastailtavaksi, mutta eivät taida nämä kaksi hahmoa olla ihan seurakelpoisia...
Routa
Routa
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Su Maalis 07 2010, 19:46

Eikös ole yllättävää Wink Kävi hyvä tuuri kun muutkin oli valmiita palaamaan takaisin henkiin ropemaailmassa itseni lisäksi.

Itse piti mennä koska halusin kokea sen, kun en usko pääseväni koskaan linnanjuhliin... isojen tyttöjen prinsessaleikkejä =D
Mutta olipas melkosen päättäväinen ukko, Layla, kun sai loppujen lopuksi tahtonsa lävitse uhkailuista huolimatta... Eli sulla taitaa olla venyvä kärsivällisyys ja hyvä huumorintaju, sitä nimittäin tuollaisiss atarvitsee kun kattelee muiden toilailuja - mutta itsekään en tajua mitä ideaa juhlimisessa on, jos ei aamulla muista mitään -.- .

Characon, ainakin siis saat jotain aivan muuta kuin perinteisiä "hei mikä sinun nimesi on"-pelejä noilla herroillasi Cool . Ja mikään ei estä kehittämästä jotain yltiösosiaalista härpäkettä, vink vink....

((kauhea smileyoverload, hyi minua))
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Routa Pe Maalis 26 2010, 09:33

Paljon onnea pyöreitä vuosia täyttävälle BM:lle!

Onnea hirmuisesti, pääset vanhusten joukkoon. :'D
Routa
Routa
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Connacht Pe Maalis 26 2010, 11:45

Onnea vaan ylläpidolle minunkin suunnaltani.

Connacht
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 52

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Pe Maalis 26 2010, 23:20

Hyvät synttärionnittelut BM:lle! (:

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Su Maalis 28 2010, 18:57

Kiitos kaikille! Saa nähdä milloin ikäkriisi iskee... Kyllähän veli ehti jo julistaa kuinka näytän mummomaiselta kirjastotädiltä o.o . Tästä se vanhuus lähtee!
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 3 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa