Arkhaios
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Höpötysnurkka

+2
Routa
Banaanimuhennos
6 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Pe Syys 18 2009, 20:31

Sätkynukke, eipä ole tullut pelattua missään mainitsemissasi paikoissa. Pelaan itseasiassa suht' harvoissa paikoissa, kun aika ei meinaa riittää millään näihin muutamiinkaan. Ja itse en ole muihin Layla-nickisiin törmännyt, mutta eipähän tuo mikään mahdottomuus olisi. Pieni maailma. :>

Samperin koeviikko.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Xafir La Syys 19 2009, 19:03

Ok no katsotaas.. Murh! Meille on vasta tullu Mac ni en osaa oikein käyttää mutta laitan heti kun opin. :)

Sätkynukke, olen harkinnut jotain fantasiajuttua, voodoo-tyyppistä varmaan. Mitäs itse jos saa kysyä? ;)

Hehe, Pikkukakkonen, en itseasiassa keksi mitään lyhetneitä edes.. Aika lutu nimi. ;) Ja sori en ole ehtinyt kirjoitella tuonne meidän peliin, pahoitteluni, mutta heti kun aikaa tulee enemmän niin lupaan kirjoittaa. :)

Argh! Pitää opetella käyttämään.. >(
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Pikkukakkonen La Syys 19 2009, 19:11

Hehe, kiitos kehuista.
Ihan totta, eihän se ikä tärkeintä ole, itse asiassa sillä ei usein olekaan mitään väliä. Äsht! Mutta nyt hurtan kanssa ulos (itse en ole yhtä koiraintoilija kuin sinä, Xafir, mutta onneksi minua ei voi syyttää mistään, eihän koira minun idea ollut, toisin kuin siellä..). ;D

Pikkukakkonen
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 8

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Su Syys 20 2009, 11:05

Layla, pieni maailma tosiaan - sekoitin sinut toiseen henkilöön kirjaimen erolla, (kyseinen henkilö selvisikin tarkastelun pohjalta Layraksi). Saman ikäisyyskin varmaan hämäsi minua x').

Xafir, teen Hiippari -nikkisen henkilön kanssa tulevaisuuteen sijoittuvaa roolipeliä, johon on lisätty hieman haamumaailman ihmeellisyyksiä ja uusvanhuutta teknologian suhteen. Ironista, että minulla ja Hiipparilla olisi sinne soveltuvat hahmot valmiina, mutta koko projekti vasta ranskalaisin viivoin koottuna. Toivottavasti saat oman roolipelisi valmiiksi ja kantamaan hedelmää - pidän peukkuja \o/.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Xafir Su Syys 20 2009, 17:28

SN, kuulostaa mielenkiintoiselta! Kiits ja onnea sinnekin. ;)

Pikkukakkonen, heheh, meitä on moneksi! :)

Argh.. Huomenna alkaa jo koulu. Itsellä (luonnollisesti) pari läksyä tekemättä, koitetaan jaksaa tehdä vielä tänään..

Layla, onnea kokeisiin (mikäli ei menneet jo)! Meillä nyt ollut vain bilsan ja ruotsin kokeet, itsellä meni ihan hyvin; biologiasta 9 ja ruotsista 9+ tai toisin päin en muista tarkkaan. :D
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Ti Syys 22 2009, 21:56

Tsemppiä minultakin teille molemmille ropen pystyttämiseen. Kuten kulunut sanontakin sanoo, sinnikkyys palkitaan... Ainakin itselleni tuppasi tulemaan lähes epätoivon hetkiä, kun muistin paljonko asioita on vielä tekemättä (niitä on tosin vieläkin). Odotan mielenkiinnolla niiden näkemistä joskus tulevaisuudessa, muistakaahan vaikka esitellä ne mainostus-osiossa ^^ .

Voi hitsi, lueskeli teidän koeviikkojuttuja ja muistin, että oli aikeena yrittää vielä fysiikan läksyjä. Noh, ensi kerralla sitten.
Läksyissä yms. "pakollisissa" asioissa on vain se huono puoli, että jotenkin taktisesti onnistun unohtamaan ne kun ei huvittaisi tehdä. Ihmeelliset aivoitukset...
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Pikkukakkonen Ma Syys 28 2009, 15:19

Jees minultakin onnea, ja Xafir, ei haittaa viivästyminen, kirjoittelet sitten kun ehdit.. Smile Meinasin joskus oman ropenkin tehdä, mutta se on jäänyt sitten.. Eikä se oikeestaan kiinnostakaan enää että sen puoleen..

Pikkukakkonen
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 8

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Lithium Ma Syys 28 2009, 19:38

Heipahei vaan kaikille täältä uutukaisen suunnalta~

Oijoi, sain viimein tuon hahmoseni valmiiksi, eihän tuossa viivytellessä mennyt kun jonkin viikon verran ( ; Täytyy näin alkuun tokaista, että aivan ihanan paikka tämä on, olenkin kaivannut tälläistä jo pidemmän aikaa <3

Lithium
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ma Syys 28 2009, 19:59

Pahoitteluni, ettei mitään ole meitistä kuulunut - koeviikko paahtaa yhä päälle, mutta enköhän jo viikonloppuna pääse tuohon rooliinkin vastailemaan.

Xafir, olisipa minullakin vain kaksi koetta. <.< Viime viikolla uskonto, biologia, tänään oli matikka, huomenna historia ja sitten vielä englanti. Jokaisesta koealueena koko kirja, semmonen 150-250 sivua. Että kyllä lähtee, pikkuhiljaa alkaa lukeminen tympäsemään. Mutta ihan OK on ainakin itsestä tuntunut menevän, en sitten tiedä onko opettajat samaa mieltä.

Ja tervehdykset Lithiumille!(:

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Lithium Ma Syys 28 2009, 20:19

Laylalle myös tervehdys!

Huhhuh, onnekin minulla ei noita tenttejä vielä ole, siitä saan olla kyllä kiitollinen. Äääh, kun tekisi taasen mieli tilailla korsettia, mutta ensi kuussa menee rahaa jo niin paljon hiuksiin ja ottavat opintotuesta sen verran poiskin, että en tiedä uskallanko. kuitenkin vuokra ja kaikki siihen päälle : S

Tahtoisikos joku pelailla ensi peliä minun kanssa?

Lithium
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ma Syys 28 2009, 20:49

Kiitoksia, kiitoksia - kannustusta tämän roolipelin tekemiseen kaivataankin, koska minä olen oletettavasti tulen olemaan se lusmuilevampi osapuoli parin kaatuneen projektin jälkeen.

Phuuh, mutta minäkin ilmottaudun näiden koe-ihmisten joukkoon. Tuli hieman nurkan takaa tämä koeviikko, kun sitä ei oikein oltu informointu, mutta soveltamalla kuvittelen nyt pääseväni läpi jumittaneesta matikan neloskurssista. Onnea myöskin näin jälkikäteen niille, jotka sitä vielä tarvitsevat - kärrätkää parempia numeroita, kun pelkkä läpipääsy. Pidän peukkuja \o/.

Ja tervetuloa minunkin puolestani, Lithium~. Minäpä voisin tarjota hyvinkin Lykosta pelikumppaniksi, jos kelpuutat ? Olisi ihan tuon kaupunkiponin kannalta rikastuttavaa tavata lisää muita kentaureja <'D.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Lithium Ma Syys 28 2009, 21:05

Kiitokset Sätkynukelle~

Toki sinut kelpuutan peliseuraksi, Lykoshan on aivan ihana hahmo (sanoo hän, joka on kolmisen viikkoa vakoillut foorumia vieraana ja nyt sitten tekaisi hahmoisen).

Edit. Voisinkin jonnekin päin tässä aloitella eliä ja potkaista sitten linkin sinulle yksärillä

Lithium
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Ma Syys 28 2009, 21:41

Kiitoksia samoin, ilmoittele toki yksityisviestin kautta mihin päin peliä pistelit, niin tuon Lykos-ponin sinne x'). Heh, itsellänikin on tapana ensin seurata roolipeliä jonkin aikaa, kunnes luon sinne hahmon, jos luon. Pitäähän aktiivisuus ja muu vastaava ensin kytätä.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Xafir Ti Syys 29 2009, 13:57

No jopas tänne tupsahti yhtäkkiä vaikka kuinka paljon viestejä, porukasta puhumattakaan!

Uush.. Mun pitää mennä kuitenki nyt tekemään läksyt joten ens kerral sit pidempiä juttuja.. :/
Xafir
Xafir
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Lithium Ti Syys 29 2009, 17:18

Niin, tuo on kyllä totta, mitä Sätkynukke sanoi. Tosin minulla oli tarkoitus liittyä tänne yhdessä kaverini kanssa, mutta hänellä on nyt niin paljon kiireitä, ettei hän vielä ehdi. Toisen kaverin piti tuoda sitten Leonteus tänne, mutta hänelle sattui kaikkea kummaa niin matka vähän estyi. Ehkäpä tulevaisuudessa sitten n__n Siihen asti tuo Aellan kaveri pysyköön npc-hahmona ja jos sillä välttäisi pelailemista kamalasti.

Toinenkin hahmoinen on jo suunnitteilla, mutta ehkäpä ensin pelailen kunnolla tuolla Virvatulellani ennen kuin sen egyptiläisen palvelija-tanssijattaren tänne tuon.

Ah, HUMAK on siitä määrin kiva paikka, ettei meille oikeastaan tule läksyjä. Tai tulisi, mutta ehdin tehdä ne jo koululla. Siispä huomenna ei tarvitse digitunneille mennä kun kaikki työt on jo tehtynä. Koulua huomenna siis vajaa parituntia (10.15-11.30) Tai onhan tuossa siis vähemmän.. Vanha ei osaa enää laskea!

Lithium
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Routa Ti Syys 29 2009, 17:50

Juu, tervetuloa Lithiumille meikäläisenkin puolesta. Barbaarimaisen sotavaunun päällekäymisen muodossa...

Itse tässä lähetin hakemusta toiseen hahmoon - voisin melkein kehaista, ettei ainakaan vielä hahmolistassa ole toista samanlaista. Taitaa vain olla herra sen luontoinen, että lienee aika hankala saada sujuvaa peliä aikaiseksi, jos toisella osapuolella ei ole kärsivällisyyttä.

No, se on sen ajan murhe. Pääsenpähän ainakin pelaamaan muuallekin kuin tuonne metsäpusikkoon... XD
Routa
Routa
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Lithium Ti Syys 29 2009, 18:12

Kiitokset! Mitämitä! Deiroshan on aivan loistoheppu :'D

Oivoi, nyt alkoi tehdä mieli sitä toista hahmoa.. Tosin voisi sitten joskus tuon toisen tyttösen jälkeen harkita tänne jonkinlaista ihmissoturia tai sitten jotakin muuta ihmisenkaltaista.. Toinen kentauri olisi myös mielessä jo ja sitten muutama muu. Liian inspaava paikka, kohta mulla on täällä sata hahmoa, haha~
Nojoo, ehkä ei kuitenkaan.

Ja metsäpusikkohan on just hyvä paikka pelailla n__n

Lithium
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos To Loka 01 2009, 19:52

Miten te ihmiset keksitte hahmoideoita noin nopeasti, itselläni kesti Merian kanssa monta kuukautta ennen kuin sain alkuluonnoksista jonkunlaisen idean valmiiksi... (Sen siitä saa, kun päättää tehdä naishahmon).

Lithium, eikös ainakin parikymmentä olisi hyvä määrä =D . No mutta oli mulla asiaakin: kannattaisi varmuuden vuoksi mainita lyhyesti esim. hahmoesittelyssä siitä, ettet halua hahmoa käytettävän peleissä tms. Ja tervetuloa vielä täältäkin suunnasta!

Heh, nyt characon ropetustaitosi pistetään koetukselle, rähjäherrasi on sen verran persoona. Mutta persoonathan ovat aina varsin ihastuttavia. Kunhan ne eivät tule terrorisoimaan unia liikaa...

Ei saa puhua liikaa läksyistä. Itsellenikään ei niitä pahemmin tule, ainakaan lukioon verrattuna, mutta oppimisen kannalta olisi varmasti tehdä puolivirallisia tehtäviä, joita opet lataa nettiin. LAMK on kyllä täysin tekniikkariippuvainen paikka, tai ainakin yrittää kehittyä sellaiseksi, pitää oikeastaan lukea päivittäin infosysteemiä. Onneksi on kone, muuten olisin joka asiasta aivan ulkona.
Mitä Lithium opiskelet?
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili To Loka 01 2009, 21:15

Pääsinpä minäkin viimein raahautumaan tänne sen verran, että sain vastauksen peliin rustailtua. Pirun koeviikko, vetää kyllä viimeisetkin mehut itsestä, joten tekstin laatu saattaa olla kyllä aika shittiä, pahoitteluni.

Mmmh. Miun tekisi mieli repäistä tänne sotilasukkeli naisia hurmaamaan, vaikka täällä taitaa vielä kyllä aika miespainotteista noissa hahmoissa. Noo, aina sinne yksi ukko mukaan vielä mahtuu, eikö?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Routa To Loka 01 2009, 21:16

Terrorisoimaan unia? En tiennytkään, että haaveilet roolipelihahmoista, arvon Muhennos... XD No, joka tapauksessa Ciostes on nyt lisätty hahmolistaan - jospa tuo nimi nyt meni oikein eikä sitä tarvinnut muille perheenjäsenille muutella.
Routa
Routa
Orja
Orja

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Lithium To Loka 01 2009, 21:25

BM, mulla on aina ihan liikaa hahmoideoita hatussani, se on kun joku yleinen vitsaus :'D ja siis HUMAKissa opiskelen (Humanistinen ammattikorkeakoulu).

Lithium
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Vieraili Pe Loka 02 2009, 11:04

Vouh, tännehän sykkii hahmosuunnitelmia ja mielenkiintoisia sellaisia - totuttakaa ihmeessä noita! Itsellänikin nyt yhden tekeillä olevan lisäksi pulpahti mieleen toinen - neuroottininen häiskä, jolla on hieman sopeutumisongelmia yhteisöön mutaation vuoksi. Kaiken lisäksi kaikki hahmoni tulevat olemaan miekkosia, joten ehkä voisin joustaa ja tehdä Arkhaioksen naiskantaa rikastuttavaksi yhden oikein kieroutuneen ja outolintumaisen naishahmon. Saapahan nähdä.
Mutta nyt lähinnä olen miettinyt kaupittelevani Lykoksen pikkusiskoa, ja tässä haluaisin hieman tiedustella olisiko kyseisellä hahmolla kukaan kiinnostunut pelaamaan ? En viitsisi tehdä ns. raaka esittelyä, jos Galateia Kirokeula jääkin rannalle ruikuttamaan.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Banaanimuhennos Su Loka 11 2009, 14:35

Heh, en myönnä mitään... B) . Kyllä se nimi minun puolestani on ihan oikein, jos on olemassa vielä tarkempia pikkusääntöjä nimiasioissa niin ne voidaan jättää huomiotta.

Lithium: Joo, mutta mitä siis tarkalleen ottaen opiskelet, millä linjalla tms?

Jotenkin en oo huomannut tätä miesväen paljoutta hahmoissa, mutta nyt kun se mainittiin... Ja ennen olen luullut, että naiset ovat aina yleisimpiä. Kummallista.

Periaatteessa olen kateellinen teille, kun hahmoideoita pursuaa, mutta toisaalta on hyvä etten ole kehittämässä uusia hahmoja kauheata vauhtia. Eihän aika riittäisi ollenkaan kunnolliseen perehtymiseen. Harmi siis SN, en voi itseäni ilahduttaa pikkusiskollasi. Ehkä tuosta kannattaisi mainita esim. hahmoesittelyn lopussa jos et halua julkisesti laittaa hahmopörssiin (toki voin sellaisen foorumin/töpön tehdä).

Viime viikko oli aikataulullisesti varsin haastava, anteeksi kaikille jotka joutuivat vastauksia odottamaan, nyt aion harrastaa hieman painia kellon kanssa ja voittaa sen =D
Banaanimuhennos
Banaanimuhennos
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 130
Sijainti : Poukama

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Pikkukakkonen Su Loka 18 2009, 12:36

Enpä olekaan vähään aikaan taas käynyt ja vähän ulkona kaikesta. Wink Jostain unista kai tai jotain.. Nooh, samapa tuo. Me mentiin Himokselle äipän ja tädin kanssa, laskettelemaan piti tulla, mutta huomattiin vähän liian myöhään ettei tähän aikaan vielä lunta ole.. Very Happy Mutta koiran kanssa mettään ja sen semmosta..

Xafir ilmoitti yksärillä harkitsevansa palaamista noin viikon päästä, let see..
Tännehän on hahmoja ja tyyppejä putkahdellut! Mistäs moinen innostus! Jipii saadaan uusia 'naamoja' kuvioihin!

Muttapa mutta.. Eipäs tässä muuta, onnea edelleen kokeisiin mikäli jollain vielä menossa/tulossa.. geek

Pikkukakkonen
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 8

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Lithium Su Loka 18 2009, 20:48

Banaanimuhennos kirjoitti:Lithium: Joo, mutta mitä siis tarkalleen ottaen opiskelet, millä linjalla tms?

Ahjoo, tosiaan :'D

Yhteisöpedagogi, Kansalaistoiminnan ja nuorisotyönkoulutusohjelmasta on siis kyse n__n

Mie erikoistun erityiskasvatukseen ja sitä kautta ajattelin katsella kursseja silleen, että joskus voisi sitten toimia vaikka lasten ja nuorten vastaanottokodissa työntekijänä tai jossakin muussa vastaavassa.

Lithium
Barbaari
Barbaari

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötysnurkka - Sivu 2 Empty Vs: Höpötysnurkka

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa